keyboard_arrow_left
keyboard_arrow_right

Як вибрати офісні меблі
Ви вирішили переобладнати приміщення офісу? Або, можливо, вам належить відкривати нову філію фірми? Тоді вам треба знати, що в створенні іміджу організації важливу роль грають офісні меблі. Від неї залежить психологічний комфорт як відвідувачів, так і співробітників фірми. Отже, вибираємо нові меблі в офіс. 

 Вихідні дані: перш за все вам необхідно знати вихідні параметри: розміри приміщення, кількість співробітників, передбачуване число відвідувачів і, звичайно, суму, яку ви готові витратити на меблі (офисная мебель каталог). 

 На ринку нижня планка вартості одного робочого місця - близько 200 доларів. Звичайно це стіл, підкатна тумба, крісло і невелика шафа для документів. Вартість меблів для середнього офісу в 5 чоловік складає, таким чином, порядка 1 000 доларів. Якщо ви готові витратити цю або більшу суму, то для продавця ви - Великий Бос. Пам'ятаєте про це і вимагайте відповідного відношення до себе. Торговці розпещені збільшеним за останній час попитом на меблі, тому дайте їм зрозуміти, що ви реально зацікавилися їх меблями, і вони розкажуть про неї все, що вам необхідно знати. Зробити це краще всього, грамотно ставлячи питання. 

 Що потрібно знати про меблі? Перший параметр меблів - її якість. Воно залежить не від країни виробництва, а від того, скільки грошей виробник вклав у виробництво. Тому хороші меблі можуть бути і українськими, і російськими, і малазійськими, і італійськими. Якість - показник комплексний і складається з відповідності декільком основним вимогам. Меблі мають бути зручними і конструктивно продуманими. У ній мають бути присутніми всі елементи, необхідні в офісі. Дізнайтесь, чи є в даній серії те, що може знадобитися вам не лише сьогодні, але і пізніше. Бувало, що, зіткнувшись з необхідністю розширення офісу, клієнт із здивуванням дізнавався про відсутність в даній серії шаф для одягу. 

 Різноманітність елементів повинна забезпечити вбудовування меблів в будь-яке приміщення. Меблі повинні забезпечувати різні конфігурації робочих місць. На ринку існують серії з кількістю елементів 100-120 одиниць. Бажано знайти саме таку серію. Якщо приміщення вашого офісу нестандартне, то краще частину предметів замовити. Сучасні тенденції в світі меблевого дизайну передбачають використання криволінійних і асиметричних конструкцій. Можливо, вам прекрасно підійде зігнутий стіл або стіл, доповнений оригінальним елементом. Проявіть максимум фантазії і попросіть того ж від продавця. Наявність додаткових елементів трохи збільшить суму замовлення, але дозволить зробити офіс оригінальним. 

 Серед елементів мають бути такі, які дозволили б сформувати reception (приймальню із спеціальними стійками вище за основний рівень столів). Можливо, вам потрібні або в майбутньому знадобляться такі елементи. Меблі повинні враховувати сучасні тенденції в організації бізнесу (комп'ютеризацію і інш.) Тому в серії бажана наявність комп'ютерних столів, столиків для оргтехніки, підставок. 

 Меблі повинні легко збиратися і розбиратися. У вас має бути схема, по якій складальники меблів змогли б зібрати меблі (8-10 робочих місць) за 1-2 години. При цьому після однократногї збірки-розбирання меблі повинні виглядати як нові. Якби ви знали, скільки з вигляду красивих і хороших меблів списується в брак після кожної меблевої виставки, на якій вона стоїть всього декілька днів! Багато в чому це пояснюється економією виробника на забезпеченні якості: слабка фурнітура (петлі, гвинти і інш.), неміцні матеріали облицювання лицьових і бічних панелей, погана упаковка. 

 Дізнайтесь у продавця, яка фурнітура йде на дані меблі. Більшість серій, незалежно від країни виробництва самих меблів, оснащуються італійською фурнітурою. При огляді меблів переконаєтеся, що на полицях в шафах (або там, де гвинти укручуються безпосередньо в ДСП) немає слідів тирси, а матеріал покриття не відшаровується. 

 Меблі повинні мати хорошу упаковку, що забезпечує збереження при транспортуванні. Приймаючи куплені меблі, уважно оглянете упаковку. На ній не повинно бути слідів вм'ятин, подряпин і інших порушень. За невеликим отвором, може ховатися пробоїна на стільниці, наприклад. В разі, якщо дану одиницю товару не можна замінити, попрохайте експедитора або комірника розкрити і оглянути товар. За бажання можна скласти акт. 

 Меблі мають бути довговічними. Це згодиться вам і в тому випадку, якщо через якийсь час ви захочете її змінити (її можна буде продати) або переїхати в інше приміщення. На довговічність меблів впливає матеріал і покриття основи, його опір зовнішнім діям. У цьому плані ДСП - не найгірший варіант. Її вживання виправдано з технологічної точки зору: дозволяє створити рівну поверхню для нанесення поверхневого шару, легше кроїться, ріжеться і обробляється, ніж натуральні матеріали. Меблі з ДВП набагато неприхотливі у використанні, чим меблі з натуральних матеріалів. Крок вперед в цьому напрямі - плита ДВП, що складається з ще дрібніших часток, ніж ДСП. ДВП більш технологічна, менше схильна до розмокання при випадковому і, як правило, агресивній дії вологи (коли прориває трубу опалювання або кондиціонування). 

 Меблі, оброблені натуральним шпоном, капризні, вимагають обережного поводження. Якщо вам необхідний колір поверхні, що нагадує натуральні породи дерева, радимо зупинитися на меблях, покритих ламінатом (папір на основі мелемінформальдегідних смол). На неї легко наносяться будь-які кольори, у тому числі малюнки, що імітують натуральне дерево. Єдиний недолік - мала зносостійкість поверхні. Без товстого шару така поверхня легко стирається, дряпається, не терпить високотемпературних дій. 

 Набагато більш пристосовані до офісних умов меблі, фанеровані так званим меламіном, - відносно товстим шаром полімерного покриття. Товщина його і методи нанесення на поверхню ДСП або ДВП можуть бути різними, різною буде і сама поверхня, а достоїнства і недоліки однакові. До достоїнств можна віднести чудову для офісних умов зносо- і термостійкість, до недоліків - обмежені можливості імітування натуральних порід. 

 Отже, якщо вам необхідні меблі, виконання або оброблена натуральними породами, - не економте. Хороші меблі коштують чималих грошей. Якщо захотілося мати меблі класичних, натуральних відтінків і ви можете забезпечувати їй «неекстремальні» умови експлуатації, радимо меблі, що ламінують. Ну а якщо у вашому офісі постійно панує пожвавлення, співробітники палять за робочими столами або п'ють каву, оптимальним вибором могли б стати меблі, покриті меламіном. 

 Відчуйте різницю. Бажано, аби ви самостійно змогли переконатися у всіх властивостях вибираних меблів. Для цього у продавця має бути експозиція зразків меблів. Буває, що меблями торгують по каталогах і «спилам» («спил» - зразок поверхні). Але запропонованого вам зразка поверхні розміром 15х15 см може виявитися недостатньо, аби оцінити всі властивості пропонованих меблів. 

«Вранці - гроші, увечері - стільці». Якщо після консультації з продавцем ви зробили вибір, то треба обговорити умови оплати. Звичайно це передоплата, якщо меблі є в наявності. Якщо її доведеться замовляти і чекати (терміни різні: від тижня для вітчизняних меблів до місяця для італійської), то можна погодитися на часткову передоплату як підтвердження вашого замовлення. Можна домовитися про передоплату у розмірі 40 відсотків. Якщо меблі завозитимуть спеціально для вас, то краще замовлення все-таки сплатити, аби зарезервувати товар і підсилити психологічну відповідальність продавця (при недотриманні термінів постачання у вас з'являється додатковий «важіль тиску» на торговця). Але можливо, що має відбутися планове завезення потрібних вам позицій, і сплатити можна буде пізніше; крім того, у вас залишиться час на роздуми. Взагалі меблі краще почати вибирати місяця за півтора до крайнього терміну. Чим менше часу залишається, тим менше вибір (столы офисные Киев). 

 Ціна. Якщо вам сподобалася яка-небудь серія меблів, постарайтеся зрозуміти, хто з торговців стоїть ближче до виробника. Оптовики частенько є ділерами один одного, що дозволяє їм пропонувати розширений асортимент. Якщо в вітчизняної фабрики декілька ділерів, то навряд чи вони дотримують єдину цінову політику. Якщо ж фабрика знаходиться в далекому зарубіжжі, то ціни можуть відрізнятися в рази. Постарайтеся якомога більше дізнатися про політику знижок кожної компанії. В принципі, замовлення від 600 доларів може вважатися дрібнооптовим або оптом залежно від розмірів компанії. На нього вже має бути яка-небудь знижка. Зазвичай дрібнооптові знижки близько 10%, опт від 15 до 20%, ділерські від 20 до 40 і більше. 

 Переконайте торговця в тому, що ви будете його постійним клієнтом в тому випадку, якщо вам підійшли його умови. Додаткові послуги (комп'ютерне розставляння меблів, доставка, збірка) ви можете за бажання додати в замовлення. В тому випадку, якщо таких послуг немає, ви можете попросити додаткову знижку, обгрунтувавши її тим, що вам подібні послуги доведеться замовляти за свій рахунок або що такі послуги надають конкуренти. 

 Вам привезли меблі... Приймаючи меблі, переконаєтеся, що на упаковці відсутні сліди пошкоджень. З'ясуйте, із скількох місць складається кожна позиція. У накладній вкажіть, скільки місць ви прийняли. Товар в підозрілій упаковці краще повернути відразу. Особливу увагу зверніть на тумбочки. Вони транспортуються в зібраному вигляді і частенько бувають з пошкодженнями (особливо якщо меблі везуть здалека). В процесі збірки також може виявитися брак. Тому не викидайте упаковку до закінчення збірки всього замовлення. 

 Найбільш частий дефект - неповна комплектація, наприклад, недовложение полиці в шафу. В тому разі можна спочатку подзвонити продавцеві і сказати, що ви не збираєтеся отримувати зайву деталь - вам потрібно лише, аби шафа складалася зі всіх покладених і сплачених частин. Якщо не допоможе, пригрозіть, що повернете шафу з обов'язковим поверненням грошей.

ALLMEBEL.com.ua - офисная мебель
Категория: Мебель | Добавил: Vilena (02.05.2010)
Просмотров: 1043 | Рейтинг: 0.0/0